FULLPROPPAD!

Nu har jag slängt i mig en god köttbit tillsammans med en massa olika delikatesser från de gröna. Mums! den här dieten funkar kanon bra! ska bli kul att väga sig när man kommer hem. Inte alltid lika kul att stå på vågen varje gång. Jag vill inte gå ner många kg alls... Men ett till är helt okej faktiskt, elelr ah två skulle också funka. Kanske tre med men inte mer! Ska försöka dra på mig kevins dojjer efterso  mina glömdes i bile, mycketr smart faktiskt! Men det ska nog gå ändå- i hope so.

Ikväll blir det pictuneri och några glas vin såklart! undra hur många vuxen poäng man är uppe i snart! Ville bara påminna er om att min frida är saknad sjukt mycket vill ha henne här nu. Trodde faktisk inte att jag skulle sakna henne så mycket som jag faktiskt gör, hon är min vid altaret! haha. Hoppas att ni får en fin kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback